Genea.cz » 

Fórum

Téma s množstvím reakcí

Pomoc s přečtením německého zápisu

Autor Vzkaz
Napsáno: 11. 11. 2014 [16:52]
bimbousek
Petr Bibrle
Tvůrce tématu
registrován od: 11.11.2014
Příspěvky: 4
Zdravím. Jsem laikem, ale přesto jsem se pouhým pročtením matričního zápisu svého otce dostal až do roku 1766 (zatím). Je to hlavně díky nezvyklému příjmení - Bibrle, ale i tím, že se moji předkové zdržovali neustále v Prostějově a okolí (Vrahovice, Držovice). Bohužel nevládnu němčinou, takže mám problém s rozluštěním zápisu (poměrně čitelném) zrovna ve stežějním místě (okolo roku 1860) - mám hluché místo mezi roky 1766-1882. Vím, že se Josef narodil okolo roku 1840, tak jsem hledal sňatek okolo r.1860, bohužel však mi přijde, že na zmíněném matričním zápisu je to asi někdo jiný, nebo jeho jiná žena v pořadí. Měl by mít 25 let - je uvedeno 26 (v době sňatku) a manželku by měl brát Johannu, rozenou Smékalovou... Rozluštěním záznamu bych se dopídil, o koho jde, neboť nás zas tolik není... D9ky komukoliv za cokoliv. Tady je ten záznam:
http://files.uloziste.com/cd4f316b048de6d7/
http://files.uloziste.com/cd4f316b048de6d7/
Příloha

svatba 1865 Josef nar.1839 _ 1.jpg (Typ souboru: image/jpeg, Velikost: 364.04 kilobytů) — 586 stažené
Napsáno: 11. 11. 2014 [16:52]
bimbousek
Petr Bibrle
Tvůrce tématu
registrován od: 11.11.2014
Příspěvky: 4
...a druhá část
Příloha

svatba 1865 Josef nar.1839 _ 2.jpg (Typ souboru: image/jpeg, Velikost: 337.4 kilobytů) — 510 stažené
Napsáno: 13. 11. 2014 [14:42]
alamamka
Alena Křivánková
registrován od: 24.03.2008
Příspěvky: 122
Na těch dvou odkazech je svatba nějakého Josefa Bílka s Marií Pichlerovou, určitě to není Josef Bibrle a Jana (Johanna) Smékalová.
Nic ve zlém, ale docela by mě zajímalo, jak jste se s takovýmto čtením dostal do roku 1766 icon_wink.gif

[Tento článek byl 2 upravován, naposledy 13.11.2014 v 14:49]
Napsáno: 13. 11. 2014 [14:52]
alamamka
Alena Křivánková
registrován od: 24.03.2008
Příspěvky: 122